TĂMAŞ VASILE ANTONIE

"În timp ce scriu nu mă gândesc deloc la moarte,mă văd atât de viu prin versuri" Tămaş Vasile Antonie

DREPTURILE DE AUTOR IMI SUNT REZERVATE

Poemele de pe acest blog sunt publicate şi promovate în cotidianul Observatorul de Covasna, prin dăruirea de suflet a prietenului Dani Şanta şi a redacţiei ziarului menţionat.

marți, 4 decembrie 2012

Decembristă

Coloanele de ceaţă sfântă
Se sprijină pe dama vie,
Pierduta lumii, timpurie,
Nebuna celor ce cuvântă.

Apropie-te, arătare,
Sudalmă de mărgăritar,
Pe lângă frigul meu avar
Să-ţi faci din trupuri închinare.

Un ger diform îţi curmă calea
Şi drumul se împotriveşte,
Între parade se-ntâlneşte
Amorul meu, cu toată zarea.

Te va răpune decembrista,
Fanatică şi rea iubire,
Odraslă cu menirea-n fire,
Printre păcate uită-ţi lista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu