TĂMAŞ VASILE ANTONIE

"În timp ce scriu nu mă gândesc deloc la moarte,mă văd atât de viu prin versuri" Tămaş Vasile Antonie

DREPTURILE DE AUTOR IMI SUNT REZERVATE

Poemele de pe acest blog sunt publicate şi promovate în cotidianul Observatorul de Covasna, prin dăruirea de suflet a prietenului Dani Şanta şi a redacţiei ziarului menţionat.

duminică, 16 decembrie 2012

Marele Conac sau Gânduri despre cealaltă lume

Primeşte-mă, Părinte, în Marele Conac,
În Casa ridicată cu-alai de pe pământ,
Sortită celor care chiriaşi oneşti mai sunt,
Şi datoria toată o poartă-n trup de dac.

Ajută-mă, Părinte, să urc cât mai curând,
Pe treptele clădite din fruntea celor zei,
Mâniaţi irevocabil de pământeni mişei,
Lăsaţi pentru păstrare, în Cuibul veşnic sfânt.

Coboară-mă, Părinte, şi-n celălalt conac,
Aprins de nerăbdarea sosirii vinovate,
A Celui ce mai poartă urme de bici pe spate,
Şi-n fruntea Lui se sparge tot zâmbetul de drac.

Mă voi gândi, Părinte, preţ de şapte milenii,
La Casa atârnată de colţul Tău din cer,
Şi-n Ziua Fatalistă în Tine am să pier
Cu tot alaiul simplu, de braţ cu pământenii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu