TĂMAŞ VASILE ANTONIE

"În timp ce scriu nu mă gândesc deloc la moarte,mă văd atât de viu prin versuri" Tămaş Vasile Antonie

DREPTURILE DE AUTOR IMI SUNT REZERVATE

Poemele de pe acest blog sunt publicate şi promovate în cotidianul Observatorul de Covasna, prin dăruirea de suflet a prietenului Dani Şanta şi a redacţiei ziarului menţionat.

marți, 17 aprilie 2012

IUDA sau Poemul celor fara de minte

Lacrimile lovesc zgomotos şi trist
Pământul îngropat în infamia noastră,
Mă-ntorc spre humă şi vreau să mai exist
Ca un păcat respins din bolta prea albastră.

Sunt ultimul din negustorii mulţi
Ce-au preschimbat ţărâna-n tină stearpă,
Şi-n urma mea să cadă în genunchi
Oştirile de trupuri ce sfântul nu-l mai poartă.

Mă lepăd de ninsori cu foc căzute-n glie
Şi-mi sabotez năravul de veşnic trădător,
În veci umbrit de suflul prigoanei date mie
Îmi spânzur nălucirea şi-mi fac din moarte dor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu