TĂMAŞ VASILE ANTONIE

"În timp ce scriu nu mă gândesc deloc la moarte,mă văd atât de viu prin versuri" Tămaş Vasile Antonie

DREPTURILE DE AUTOR IMI SUNT REZERVATE

Poemele de pe acest blog sunt publicate şi promovate în cotidianul Observatorul de Covasna, prin dăruirea de suflet a prietenului Dani Şanta şi a redacţiei ziarului menţionat.

joi, 18 octombrie 2012

Peisaj de toamnă (La Vâlcele)

Toamna îşi creează propriul paradis,
Un fel de cântec, o gamă de nuanţe
Purtată de sălbatica nălucă-n braţe.

În dezbrăcarea asta fără tentă de păcat,
Orfanii seculari, cu mâinile-amândouă
Se-ascund în adormire, se tem de Cel ce-i plouă.

Am moştenit covorul proaspăt, abia nins,
Şi permisiune-mi dai să-l netezesc trei zile,
La umbra trunchiului lipsit de cer, cu tine.

Bătaia sorilor te va răni în pleoape,
Prin ceaţa de idei îmi vei cunoaşte traiul
De putincios nerod, ce-ţi stinge graiul.

În lipsa unui dialog concret
Cuvântul îl va lua însuşi pământul,
Cu martor mincinos şi lacom, vântul.

Ostenitoare toamnă, bătută cu iubiri,
Închide-ţi pieptul de bătrână doamnă,
Alungă-ne pe toţi în prima zi de iarnă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu