TĂMAŞ VASILE ANTONIE

"În timp ce scriu nu mă gândesc deloc la moarte,mă văd atât de viu prin versuri" Tămaş Vasile Antonie

DREPTURILE DE AUTOR IMI SUNT REZERVATE

Poemele de pe acest blog sunt publicate şi promovate în cotidianul Observatorul de Covasna, prin dăruirea de suflet a prietenului Dani Şanta şi a redacţiei ziarului menţionat.

duminică, 14 octombrie 2012

Va ninge

Va ninge din nou peste noi
Cu foamea din primul păcat,
De tine pe-alocuri uitat,
De mine trimis în război.

Va plânge zăpada pe piept,
Schimbată în rouă de munte
Plimbată-n aval de-a ta luntre
Spre locul în care aştept.

Senină, cu pasul nedemn,
Ascultă cum vine ninsoarea,
Din calea ei pleacă tu floarea,
Primeşte-o în cuget solemn.

Va spune năpraznicul ger
Că loc nu mai e pentru noi,
Va ninge, mă duc înapoi
Spre-al meu jilţ albastru din cer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu