TĂMAŞ VASILE ANTONIE

"În timp ce scriu nu mă gândesc deloc la moarte,mă văd atât de viu prin versuri" Tămaş Vasile Antonie

DREPTURILE DE AUTOR IMI SUNT REZERVATE

Poemele de pe acest blog sunt publicate şi promovate în cotidianul Observatorul de Covasna, prin dăruirea de suflet a prietenului Dani Şanta şi a redacţiei ziarului menţionat.

vineri, 12 octombrie 2012

Scrisoare din Covasna I

Iubita mea din nord, îţi scriu condiţionat
De vremea tot mai rece, cu vânt necruţător,
În al orchestrei ritm un simplu suflător
Şi ultimul actor dramatic de prin sat.

Castanii dezfrunziţi vor sufletul să-şi vândă
Acum, în miez de toamnă, când nu le-a mai rămas
Decât formalitatea de-a fi eterni un ceas,
Şi fiecare trunchi se-aşează, greu, la pândă.

Iubita mea din sud, copilă dunăreană,
Să nu te întristezi, sunt bine şi aştept
Ofrandele-ngheţate trimise înspre piept,
De cei ajunşi mai sus, cu vinul pus în cană.

Scrisoarea mea centrală ajunge-n patru zile,
Covasna mă separă cu un apus aprins,
În faţa nebuniei eu mă declar învins
Şi îţi provoc mânia în astea două file.

Citiţi pecetea vie, de încă viu poet,
Fecioare purtătoare de tânăr alean,
Pe plicul iscălit în vântul covăsnean
Vă las nedumerirea, răspunsul îl aştept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu