TĂMAŞ VASILE ANTONIE

"În timp ce scriu nu mă gândesc deloc la moarte,mă văd atât de viu prin versuri" Tămaş Vasile Antonie

DREPTURILE DE AUTOR IMI SUNT REZERVATE

Poemele de pe acest blog sunt publicate şi promovate în cotidianul Observatorul de Covasna, prin dăruirea de suflet a prietenului Dani Şanta şi a redacţiei ziarului menţionat.

miercuri, 15 februarie 2012

Gând de seară

Când felinarele se-aprind
Iar ziua-şi pierde cunoştinţa,
Mă port prin gând cu ochii stinşi
Şi-mi răscolesc,cu teamă,fiinţa.

Prind timpul şi-l sărut cu dor,
Îl trag de plete,să nu plece,
Din fuga lui răsare vânt
Ce-mi lasă-n loc doar palma rece.

Nu pot prin inimă să trec,
Arhangheli stau cu mantii grele
Şi săbile de foc le ţin
Cruciş,mă înspăimânt de ele.

Mă-ntorc mai temător,mai trist,
Şi simt c-am să mă pierd cu firea...
Voi reveni poate în vis
Să-mi văd palpând,în piept,iubirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu