TĂMAŞ VASILE ANTONIE

"În timp ce scriu nu mă gândesc deloc la moarte,mă văd atât de viu prin versuri" Tămaş Vasile Antonie

DREPTURILE DE AUTOR IMI SUNT REZERVATE

Poemele de pe acest blog sunt publicate şi promovate în cotidianul Observatorul de Covasna, prin dăruirea de suflet a prietenului Dani Şanta şi a redacţiei ziarului menţionat.

duminică, 12 februarie 2012

Primul gest

Primul gest făcut în rai
După naşterea din lut
Au fost ochii îndreptaţi
Înspre Cel neîncăput.

Îl priveau cu-amor şi teamă,
Îl slăveau fără cuvinte,
Tremura din dor de Tată
Trupul fără de veşminte.

Glasul tremurat,adamic,
Murmura sub meri în floare
-Sunt stăpân peste luceferi
Doamne,mare eşti Tu,mare.

Nefăcut eram Stăpâne
Ieri,iar azi Te laud foarte,
Dă-mi din palma Ta putere
Şi pace-n eternitate.

Infinitul mă va creşte
Sub povaţă de milenii,
Timpul mi se va supune,
Îi voi fi stăpân şi vremii.

Tatăl strânge-n pumn ţărâna
Şi priveşte peste ape
-Fiu de cer şi de pământuri...
L-am creat ieri şi pe şarpe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu