TĂMAŞ VASILE ANTONIE

"În timp ce scriu nu mă gândesc deloc la moarte,mă văd atât de viu prin versuri" Tămaş Vasile Antonie

DREPTURILE DE AUTOR IMI SUNT REZERVATE

Poemele de pe acest blog sunt publicate şi promovate în cotidianul Observatorul de Covasna, prin dăruirea de suflet a prietenului Dani Şanta şi a redacţiei ziarului menţionat.

luni, 20 februarie 2012

Amurg tragic

Alung lumina înspre alte orizonturi
Şi mă-nconjoară brusc al înserării chin,
Disting doar steaua ce îmi reapare
Mereu pe-acelaşi cer,de negru plin.

Se-avântă suflete înspre neantul tragic
Lăsând doar trupuri fără strop de viaţă,
Dar eu sunt cel ce mor,şi nu aceia
Ce nu vor mai fi vii-nspre dimineaţă.

Nu am iubit nicicând amurgul toamnei,
Lipsit de-amorul muzelor din cer,
Pe-alocuri presărat cu corbi şi păsări negre
Ce cântă-a moarte,a pustiu,a ger.

Încerc să mă supun dar nu plec capul,
Mă cert cu un fundal apăsător,
Nu văd în tine seară autumnală
Decât duşmanul fiecărui dor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu