TĂMAŞ VASILE ANTONIE

"În timp ce scriu nu mă gândesc deloc la moarte,mă văd atât de viu prin versuri" Tămaş Vasile Antonie

DREPTURILE DE AUTOR IMI SUNT REZERVATE

Poemele de pe acest blog sunt publicate şi promovate în cotidianul Observatorul de Covasna, prin dăruirea de suflet a prietenului Dani Şanta şi a redacţiei ziarului menţionat.

sâmbătă, 12 mai 2012

Sărutul spinului

Ploaia ne sărută izbind cu foc în buze,
Ne varsă încântarea prin membrele boeme,
De gesturile crude nicicând nu se va teme
Iar dinspre ochii negrii nu mai aşteaptă scuze.

Ne adâncim privirea în umbrele din noi
Şi-nfiripăm adesea revolte din cuvinte,
Spre ploaia ce sărută, şi şterge, şi ne simte
Ne aruncăm ispita, dar tot rămânem goi.

Am îndrăgit din veci doar spinii, nu şi floarea,
Şi am trădat lumina stingând făclii aprinse,
Pe umeri ne apasă întinderi necuprinse
De trandafiri orfani, ce-şi caută culoarea.

Se-ntunecă vazduhul şi plouă peste noapte,
Cu mâinile întinse ne aşteptăm sărutul,
Din stropi ne vor lovi doar spini ce mustră trupul...
Iar tainele celeste se vor ascunde toate.

2 comentarii:

  1. Minunat,ca toate celelalte poeme ale tale...

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc, imi poti lasa o adresa de e-mail sau denumirea unui profil de facebook pentru a fi mereu in legatura cu noile aparitii

    RăspundețiȘtergere