TĂMAŞ VASILE ANTONIE

"În timp ce scriu nu mă gândesc deloc la moarte,mă văd atât de viu prin versuri" Tămaş Vasile Antonie

DREPTURILE DE AUTOR IMI SUNT REZERVATE

Poemele de pe acest blog sunt publicate şi promovate în cotidianul Observatorul de Covasna, prin dăruirea de suflet a prietenului Dani Şanta şi a redacţiei ziarului menţionat.

vineri, 4 mai 2012

Timpul dorului de trup

Mă năpădesc păcate grele
Şi-n ziduri vreau să le astup,
Din piatră vreau să port cu mine
Doar timpul dorului de trup.

Răsar nepricepute jertfe
Prin chipuri ofilite-n seară,
Şi sacrificiul pământiu
De lut, începe să mă doară.

Lumina îmi împinge gândul
Prin pieptul ei atât de vrut,
Şi zidurile-şi dau silinţa,
Să-mi facă dorul nevăzut.

Şi-acelaşi dor, născut din vină,
Îmi spune dintre ani să rup
O primăvară, ce mai poartă
Acelaşi timp, rămas din trup.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu