TĂMAŞ VASILE ANTONIE

"În timp ce scriu nu mă gândesc deloc la moarte,mă văd atât de viu prin versuri" Tămaş Vasile Antonie

DREPTURILE DE AUTOR IMI SUNT REZERVATE

Poemele de pe acest blog sunt publicate şi promovate în cotidianul Observatorul de Covasna, prin dăruirea de suflet a prietenului Dani Şanta şi a redacţiei ziarului menţionat.

duminică, 4 martie 2012

Primăvara învie dragostea

Din părul tău răsar constant buchete
De flori, născute-n nopţi de Făurar,
Miresme ce-mi descătuşează-n ropot gândul
Şi-n isteria lor la piept aş vrea să-ţi sar.

Nici nu mai ştiu cum e să-ţi văd alura
Cu soarele intrând adânc prin plete...
Sătul de friguri şi nelinişti mute
Îţi scriu, brăzdat de ultraviolete.

Am aşteptat o altă primăvară
Cu gandul împăcat de timpu-i scurt,
Şi vreau să o răpesc, prin cer să-mi fie mamă,
Tu pe pământ, să mă condamni de furt.

Hai, lasă-mă să fug printre luceferi
Căci în curând se stinge-o nouă stea
Şi năucit de-atâta tragedie
Să mă adăposteşti tu, primăvara mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu