TĂMAŞ VASILE ANTONIE

"În timp ce scriu nu mă gândesc deloc la moarte,mă văd atât de viu prin versuri" Tămaş Vasile Antonie

DREPTURILE DE AUTOR IMI SUNT REZERVATE

Poemele de pe acest blog sunt publicate şi promovate în cotidianul Observatorul de Covasna, prin dăruirea de suflet a prietenului Dani Şanta şi a redacţiei ziarului menţionat.

sâmbătă, 8 septembrie 2012

Ruga deceniului III

Mă rog neîncetat de câteva decenii
Să plouă mult, potop să ne cuprindă,
Şuvoiul să-ţi ajungă în casă până-n grindă
Şi să mă chemi, speriată de nebunia vremii.

Mă cred în stare să te scap nevătămată,
Cu braţele să-ţi prind umărul zvelt şi rece,
Să-ţi spun înfrigurat că răul vrea să plece
Numai atunci când nu vei mai fi fată.

Vei spune da, şi-mi vei cădea pe braţe
Precum un înger aripile-şi pleacă
Pe cerul încărcat de nori ce se adapă
Dintr-un pământ mai văduv de romanţe.

Perdeaua incoloră de picuri mari şi grei
Se va preface-n scară către Tată,
Sub legământ solemn îmi vei fi închinată
Şi El va poruncii să coborâm sub tei.

Iar teiul, prieten vechi, ce timpul ni-l tot poartă,
Va ninge iar, cu flori de cer şi basme,
Pe loc ne vom schimba în două vechi fantasme,
Eu, ispitit de tine, tu, dragoste deşartă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu