TĂMAŞ VASILE ANTONIE

"În timp ce scriu nu mă gândesc deloc la moarte,mă văd atât de viu prin versuri" Tămaş Vasile Antonie

DREPTURILE DE AUTOR IMI SUNT REZERVATE

Poemele de pe acest blog sunt publicate şi promovate în cotidianul Observatorul de Covasna, prin dăruirea de suflet a prietenului Dani Şanta şi a redacţiei ziarului menţionat.

marți, 4 septembrie 2012

Cuvinte de seară

Se nasc din ultimele patimi de lumină,
În cântece de clopot, în timp de răzbunare,
Doritele vedenii păstrate-n închinare,
Cu fraţi de întuneric, cu mame fără vină.

Şi-n plânsetul de toamnă îţi poposesc pe gene,
Desculţa mea fecioară, cu gleznele prin ierburi,
Cuvintele de seară ce-ţi vor spune să tremuri
Când noaptea-mi va supune amorul din catrene.

Îţi scriu de-un an doar seara şi mă opresc adesea,
Peniţa deformată de gândurile simple
Îmi pleacă, învăţată, pe foaie şi pe tâmple,
Eu o petrec cu palma, îţi apăr frumuseţea.

În ceasurile lungi mânate înspre drumuri
Să-ţi reciteşti poetul şi să adormi cu dânsul,
Uitată lângă oameni ce-şi vor întinde râsul
Spre lumile neştiute, spre foc de veci, spre fumuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu