TĂMAŞ VASILE ANTONIE

"În timp ce scriu nu mă gândesc deloc la moarte,mă văd atât de viu prin versuri" Tămaş Vasile Antonie

DREPTURILE DE AUTOR IMI SUNT REZERVATE

Poemele de pe acest blog sunt publicate şi promovate în cotidianul Observatorul de Covasna, prin dăruirea de suflet a prietenului Dani Şanta şi a redacţiei ziarului menţionat.

marți, 9 octombrie 2012

În timp ce scriu

În timp ce scriu nu mă gândesc deloc la moarte,
N-am loc de doliu-n orele mature,
Aroma ei de crini încearcă să mă fure,
Eu îi răspund pierdut, cu tâmplele pe-o carte
În care alte vieţi se spovedesc şi cântă
Fuga de gropi, de oameni fără mască,
Sosiţi de nicăieri sau din regiunea bască,
Cu chipuri odihnite, care nu se frământă
Precum poetul, grav, bărbatul sfânt ce cară
Odoare de iubite, pământul pitoresc,
Arhanghelii în cete, întregul dor ceresc
Pe pieptul condamnat la cea dintâi povară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu