TĂMAŞ VASILE ANTONIE

"În timp ce scriu nu mă gândesc deloc la moarte,mă văd atât de viu prin versuri" Tămaş Vasile Antonie

DREPTURILE DE AUTOR IMI SUNT REZERVATE

Poemele de pe acest blog sunt publicate şi promovate în cotidianul Observatorul de Covasna, prin dăruirea de suflet a prietenului Dani Şanta şi a redacţiei ziarului menţionat.

marți, 9 octombrie 2012

Repetabila schimbare

La trecerea dintre milenii
Mi-e teamă că te vei schimba
În nepăsare, undeva,
Cu toate riturile vremii.

Potopul vechi te va ascunde
În gura marilor vulcani,
Şi-n fierberea de peste ani
E cert, nu îmi vei mai răspunde.

Însingurată, printre cei
Ce nu cunosc al lumii joc,
O să cobori cu ploi de foc
Peste mulţimea de idei.

Nu am habar de amănunte
Prin care te-aş putea reţine,
Sângele tău e roşu-n vine,
Al meu, precum celestul munte.

Tu, purtătoare de ninsori,
Eu, condamnat pentru etern,
Duşmani de moarte în infern,
Îndrăgostiţi în sărbători.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu