TĂMAŞ VASILE ANTONIE

"În timp ce scriu nu mă gândesc deloc la moarte,mă văd atât de viu prin versuri" Tămaş Vasile Antonie

DREPTURILE DE AUTOR IMI SUNT REZERVATE

Poemele de pe acest blog sunt publicate şi promovate în cotidianul Observatorul de Covasna, prin dăruirea de suflet a prietenului Dani Şanta şi a redacţiei ziarului menţionat.

vineri, 5 octombrie 2012

Poem personal

În poezia mea de dragoste
Încerc să mă traduc, în scris,
Fără perdeaua sfârtecată
De saltimbanci căzuţi din vis,
Fără revolte de tipi culţi
Şi dame mari, recitatoare,
Pe umerii curaţi purtând
Un sat întreg şi-o închisoare.

Mă simt privit din înălţimi
De ochi nerozi, n-au cum să fie
Decât distinşii hulitori,
Cu Dumnezeu fac poezie
Şi stăm pierduţi câte un an
El inspirând, lipit de geam,
Eu, încurcând în călimară
Doi fraţi cu zâmbet inuman.

În prima carte voi lăsa
Cu testament, zece iubite,
Călăilor din Pakistan
Mai prieteni decât multe clipe
Încununate cu petale
Şi spini înfipţi adânc în buze,
Pe străzi fără de felinare,
Prin cântece de-amor, cu muze.

Incoerent pentru neprieteni
Rămân, şi voi persevera,
N-am să vă strig acum pe nume
X,Y,Z, etcetera,
Dar când păcatul se va naşte
Şi cartea va intra în joc,
Să nu o aruncaţi în tină,
Păstraţi-o pentr-un ultim foc.

Cu dragoste, Poetul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu