TĂMAŞ VASILE ANTONIE

"În timp ce scriu nu mă gândesc deloc la moarte,mă văd atât de viu prin versuri" Tămaş Vasile Antonie

DREPTURILE DE AUTOR IMI SUNT REZERVATE

Poemele de pe acest blog sunt publicate şi promovate în cotidianul Observatorul de Covasna, prin dăruirea de suflet a prietenului Dani Şanta şi a redacţiei ziarului menţionat.

miercuri, 10 octombrie 2012

În rol

Mă aflu faţă-n faţă cu a lumii principesă,
Aleasă după forma simplă, lângă un zâmbet grav,
În rol de eroină,
Cu pieptul ei
Brav.

Detaliul exterior supune firea crudă, din instincte,
Reduta se opreşte în linia-ntreruptă de parfum,
Simţit pe scenă,
Şi pierdut pe
Drum.

Sunt condamnat fără să-mi apăr propriul gând,
Sunt nevoit să te aleg aşa cum eşti, tăcută,
Nu vreau să aflu mâine
Că am devenit o
Brută.

Într-adevăr, te defineşte şi decorul pus
De cei ce respirau normal până să stai
Cu timpul tot,
În părul tău
Bălai.

Nu vreau să-ţi fie greu şi n-am să te provoc
La ample încercări şi jocuri de cuvinte,
Aştept să te răceşti,
Eşti încă prea
Fierbinte.

Ai obţinut doritul sens în actul meu,
Din când în când te voi lăsa în pace,
Şi-atunci să-mi spui
Dacă amorul
Tace.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu